Hé–Pé: 09:00 – 17:00 +36-1-999-1660
Bejelentkezés
  • Bejelentkezés

    Miért érdemes regisztrálni?

    Regisztrálj, hogy a tagság minden előnyét élvezhesd!

    • Megosztott felhasználói fiók a webáruházak között
    • Személyes adatok automatikus kitöltése a rendelés során
    • Rendelés állapotának követése
    • Érvényesíthetők a kuponok
    Regisztráció

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉST ÉS AZ ABBÓL FAKADÓ JOGVISZONYT SZABÁLYOZÓ FELTÉTELEK

Topforsport s.r.o Bešůvka 810/19, Brno – Žebětín, 641 00, cégjegyzékszám: 29213291, közösségi adószám: CZ29213291
amelyet a Brünni Kerületi Bíróság mint Cégbíróság (66187) kereskedelmi jegyzékébe jegyeztek be.
A jelen szerződés a Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban “Ptk”) 89/2012 Sb. számú törvény 1751 §-ával teljes mértékben összhangban van.

Szolgáltató

Topforsport s.r.o. Korlátolt Felelősségű társaság székhelye: Bešůvka 810/19, Brno – Žebětín, 641 00, cégjegyzékszáma: 29213291, közösségi adószáma: CZ29213291. Nyilvántartó bíróság: Brünni Kerületi Bíróság (66187), bejegyzés dátuma: 2010.4.16. Áfaalanynak minősülő társaság.
Mobiltelefon: +36-1-999-1660
webáruházak: Top4Football.hu
E-mail: info@top4football.hu
Bankszámlaszám:Ft-tal való fizetés 4200413537/6800 (Sberbank CZ, a.s.), IBAN: CZ0568000000004200413537, SWIFT: VBOECZ2X vagy €-val való fizetés  1200393528/6800 (Sberbank CZ, a.s.), IBAN: CZ9368000000001200393528, SWIFT: VBOECZ2X

Bolthelyek: Az egyes boltok nyitvatartási ideje és címe az adott webáruházak honlapján a Kapcsolat szekcióban találhatók meg. 

Szerzvizpontok: Az egyes márkák szervizpont címeit kérésre bocsátjuk rendelkezésre.

1. Általános rendelkezések

Jelen szerződési feltételek a Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban “Ptk.) 89/2012-es törvény 1751 § 1. bekezdésével összhangban szabályozzák a szolgáltató és a természetes személy (a továbbiakban “Vásárló”) között létrejött jogviszonyt, azok kölcsönös jogait és kötelezettségeit, amelyek az adásvételi szerződés ( a továbbiakban “adásvételi szerződés) megkötése által válnak hatályossá, amely a Szolgáltató webáruházában valósul meg.

A Szolgáltató a Topforsport s.r.o. társaság, székhelye: Bešůvka 810/19, Brno – Žebětín, 641 00, cégjegyzékszáma: 29213291, közösségi adószáma: CZ29213291. Nyilvántartó bíróság: Brünni Kerületi Bíróság (66187), bejegyzés dátuma: 2010.4.16. (a továbbiakban “Szolgáltató”).

Jelen általános szerződési feltételek az adásvételi szerződés elválaszthatatlan részét képezik. Az adásvételi szerződés és az általános szerződési feltételek magyar nyelven íródnak.. Az adásvételi szerződés megkötése magyar nyelven valósul meg.

Az áru átvételével a szolgáltatótól, illetve a futárszolgálattól a Vásárló tudomásul veszi és elfogadja az alul feltüntetett szerződési feltételeket és reklamációs irányelveket. Az általános szerződési feltételek és a reklamációs irányelvek letölthetők nyomtatóbarát verzióban és egyúttal megtekinthetők a Topforsport s.r.o. boltjaiban.

2. Magyarországra és végfelhasználókra vonatkozó szerződési feltételek

Szállítási feltételek

Közlekedési szolgáltatás: A szállítás módja és annak feltételei a “Szállítás” szekcióban vannak feltüntetve. A szállítást a Szolgáltató biztosítja Magyarország egész területén. A szállítási díj a kiválasztott szállítási mód függvényében változhat. Az adott szállítási módot a Vásárló választja ki, az érvényes díjszabást a “Kosár” szekcióban találja meg, vagy nyomtatott verzióban kikérhető a szolgáltató által üzemeltetett boltban is.

Személyes átvétel: A rendelt termék ingyen átvehető a boltunkban.

Fizetési módok

Utánvét: Az utánvétes fizetési mód kiválasztása esetén a rendelés egész összegét a csomag átvételekor kell kifizetni. A fizetés megvalósulhat készpénzzel vagy kártyával.

Banki átutalás – előlegszámla: A banki átutalás kiválasztása esetén előlegszámlát küldünk, amelyen szerepel az egyedi befizetőazonosító, amellyel azonosítani tudjuk a befizetést. A rendelés összegét a következő számlára szükséges átutalni: 4200413537/6800 (Sberbank CZ, a.s.), IBAN: CZ0568000000004200413537, SWIFT: VBOECZ2X vagy, vagy a rendelés összege csekkel is rendezhető.

Készpénzben az adott boltban: Személyes átvétel esetén a csomagot készpénzben tudja kifizetni.

Online fizetés kártyával: Ez a legegyszerűbb fizetési mód. A GOPAY fizetőkapun keresztül biztonságosan és gyorsan kifizetheti a rendelés összegét bármelyik standard bankkártyával. A következő kártyatípusokat fogadjuk el: MasterCard, EuroCard, Maestro, VISA és Visa Electron.

A szállítás díja és feltételei a kiválasztott szállítási módtól függ

Szállítási határidő

A raktáron lévő termékeket utánvétes szállítás esetén 24 órán belül kézbesítjük a rendelés telefonon keresztül megvalósuló megerősítését követően, mégpedig Magyarország egész területére. Azokat a termékeket, amelyek nincsenek raktáron, általában 5-10 munkanapon belül küldjük el, vagy a beszállító által meghatározott időn belül annak függvényében, hogy rendelkezik-e az adott termékkel.

A várható szállítási határidő késedelme esetén a Szolgáltató értesíti a Vásárlót.

3. További rendelkezések

Személyes adatok védelme

A Vásárló hozzájárulását adja a rá vonatkozó személyes adatok gyűjtéséhez és feldolgozásához az adásvételi szerződés tárgyául szolgáló ügylet teljesítéséhez szükséges mértékig, és marketing célok érdekében a Szolgáltató kezelheti azokat (például hírlevelek küldéséhez). Ez a beleegyezés bármikor visszavonható írásos úton a Topsport s.r.o. Bešůvka 19, Brno – Žebětín, 641 00 címére postázva. A személyes adatok a Cseh Köztársaság jelenleg hatályos törvényeivel összhangban vannak kezelve, különösen a 101/200-as adatvédelmi törvénnyel.

Online rendelés

A rendelés létrehozását (elküldését) követően a Vásárló egy automatikus választ kap e-mailben, amely tartalmazza a rendelés visszaigazolását, a további kommunikáció módját, és a rendelt termékek pontos adatait beleértve azok árát is. A rendelés megerősítése telefonon vagy e-mailben valósul meg a Topforsport s.r.o. alkalmazottja által.

A Vásárló egyetért a távközlési eszközök szükség szerinti alkalmazásával az adásvételi szerződés megkötése során. A szerződés megkötése során a távközlési eszközök használatával (internetkapcsolat díja, telefonhívás díja) keletkező költség a Vásárlót terheli.

A webáruház online felületén található termékinformáció csupán informatív jellegű, és a Szolgáltató nem köteles megkötni az adot termékre vonatkozóan az adásvételi szerződést. A Ptk. 1732§ 2. bekezdése ebben az esetben nem alkalmazandó. A webáruház online felülete információkat tartalmaz a termékről, az egyes termékek árát is beleértve. a termék ára tartalmazza az általános forgalmi adót és minden kapcsolódó díjat.

A webáruház online felületén a csomagolással és szállítással kapcsolatos díjak is feltüntetésre kerülnek. A csomagolással és szállítással kapcsolatos információk, amelyek a webáruház online felületén találhatók meg, kizárólag Magyarország területén megvalósuló kézbesítés esetén érvényesek.

A rendelés elküldése elküldése előtt a Vásárlónak módjában áll ellenőrizni és módosítani a rendelés során megadott adatokat, így a Vásárló láthatja és javíthatja a rendelés során felmerült hibákat. A megrendelés időpontjában feltüntetett ár a termék érvényes ára, kivételt képez a Szolgáltató által törölt rendelés, amely az erre vonatkozó szabályzat rendelkezései szerint valósul meg. Lsd. Rendelés törlése

A rendelés megvalósítható e-mailben, telefonon, személyesen vagy egyéb módon a webáruház online felületén feltüntetett feltételek betartása mellett.

Cipő kiválasztása

A cipő kiválasztása előtt gondolja végig, milyen tulajdonságokkal rendelkezzen az adott modell, milyen tevékenységhez szeretné használni (sportoláshoz, milyen felületen) és milyen körülmények között. Minden cipő konkrét rendeltetési céllal készül, így a cipők a szükséges tulajdonságokkal rendelkeznek.

A megfelelő cipőtalp kiválasztásával növelheti a cipő élettartamát. A megfelelő használathoz segítségül szolgál a modell megjelölése:

  • SG (Soft Ground) = puha és nagyon puha természetes felületek
  • FG (Firm Ground) = száraz természetes felületek
  • HG (Hard Ground) = nagyon kemény, száraz talaj, salakpályák
  • AG (Artifical Ground) = mesterséges felületre fejlesztett cipőtalp speciális tulajdonságokkal. Optimális cipőtalp modern, műfüves pályákhoz.
  • TF (Turf) = kemény pályák, műgyepes pályák – a cipők úgy lettek kifejlesztve, hogy ellenálljanak az oldalirányú nyomásnak, amely a műfüves pályákon való játékból adódik
  • IN (Indoor) = beltéri/terem - sima, lakkozott felületek (lakozott parketta).
  • HG J. (Hard Ground junior) = minden természetes felület, ill. kemény felületek (= gyermek cipők)

Árak érvényessége

A termék árát naponta frissítjük, amelyek minden termék esetében ellenőrizhetők, és a megrendelés pillanatában érvényesek. A vételáron felül a Vásárló köteles kifizetni a csomagolás és szállítás során felmerülő költségeket is. Hacsak nincs kimondottan feltüntetve másképp, a vételár magába foglalja a kézbesítéssel kapcsolatos költségeket is.

Készpénzes fizetés vagy utánvét esetén a csomag az átvételkor kerül kifizetésre. Banki átutalás esetén a vételár 7 napig érvényes az adásvételi szerződés megkötését követően.

Banki átutalás esetén a Vásárló köteles téríteni a vételárat a befizetőazonosító feltüntetésével. Készpénzmentes fizetés esetén a Vevőnek a vételár rendezésére vonatkozó kötelezettsége abban az időpontban teljesül, amikor az összeg a Szolgáltató folyószámláján jóváírásra kerül.

Előleg

Bizonyos termékek esetében, amelyeket kizárólag rendelésre szerzünk be, vissza nem térítendő előleg igényelhető, amely általában a termék vételárának 100%-a. A részletekről pontos tájékoztatást kap a Vásárló a Szolgáltató alkalmazottjától a rendeléskor.

Számla és garancialevél

A számla mindig a küldemény vagy a személyes átvétel részét képezi. A jótállási jegy a hivatalos beszállító feltételeinek függvényében van kiállítva. Abban az esetben, ha a küldemény csak a számlát tartalmazza, akkor az egyben a jótállási jegy is.

4. Garanciális feltételek és panaszkezelési szabályzat végfelhasználók részére

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönvy és a Fogyasztóvédelmi törvény hatályos jogszabályi rendelkezései az irányadóak. Ha az ügylet üzleti tevékenység keretén belül valósul meg, a panaszkezelés módját a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései szabályozzák.

A küldemény átvétele

Abban az esetben, ha a szállítás módja a Vásárló külön kérésének megfelelően történik, a Vásárló viseli a kockázatot és az esetleges további költségeket, amelyek a szállítással kapcsolatosak.

Ha a Szolgáltató az adásvételi szerződés értelmében köteles a rendelés során megadott címre szállítani a küldeményt, a Vásárló köteles azt átvenni. Abban az esetben, ha a Vásárló az oka annak, hogy a kézbesítést többször kell megkísérelni, vagy a kézbesítés módja eltér a rendelés során feltüntetettől, a Vásárló köteles megtéríteni az ismételt kézbesítés vagy az eltérő kézbesítési mód során fellépő költségeket.

Sérült csomag esetén javasoljuk a küldemény elutasítását és a kapcsolatfelvételt a reklamációs osztályunkkal. Ha mégis átveszi a csomagot, a reklamációkezelési eljárást a futárral együttműködve szükséges lefolytatni.

A kézbesítést követően a Vásárló köteles a küldeményt késedelem nélkül ellenőrizni, és az esetleges sérülést azonnal írásban jelezni a reklamacio@top4football.hu e-mail címre küldött levélben (leggyorsabb megoldás) vagy postai úton a Szolgáltató címére.

A sérülés leírásának módja és egyéb szükséges információ a Panaszkezelés fejezetben van feltüntetve.

A termék első használatba vétele

Az első használat előtt javasoljuk a Vásárlónak, hogy a használati utasítást figyelmesen tanulmányozza át, ill. ismerje meg a lábbeli tulajdonságait. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó hibák nem minősülnek jótállási hibának. A Kötelező használati és kezelési útmutató cipőkhöz a jelen Általános Szerződési Feltételek részét képezik, ill. az 1. számú mellékletben is megtalálhatók. (Kötelező használati és kezelési útmutató cipőkhöz és a Cipő felső részére vonatkozó ápolási útmutató) Amennyiben nyomtatott formában is igényt tart ezen útmutatókra, a rendeléskor jelezze azt a megjegyzések rovatban.

Helyes cipőápolás, amely meghosszabbítja a lábbeli élettartamát:

• A sportcipőt sosem szabad mosógépben mosni! A bőr és egyéb speciális műanyagok sérülhetnek a mosógépben, kölcsönös tapadása, szerkezete és tulajdonságai is megváltozhatnak.

• Azok a modellek, amelyeknek felső anyaga műbőr, lágy kefével tisztíthatók (tökéletes szolgálatot tesz egy régi fogkefe is) víz nélkül, tehát szárazon.

• A lábbeli egyszerű tisztítást igényel. Menete a következő: használjon meleg vizet, szappant (ne mosóport, és öblítőt se!), kefét, és óvatosan távolítsa el a szennyeződést.

• Sportcipőt sosem szabad szárítani úgy, hogy közvetlenül a fűtőtestre helyezi vagy egyéb közvetlen hőhatásnak teszi ki (pl. hajszárítóval), ne helyezze radiátor közelébe, ne hagyja közvetlenül a tűző napon stb. A cipő felső részének lassan kell megszáradnia - belülről kifelé, ellenkező esetben az megrepedezhet vagy megkeményedhet. A bőr, műbőr, technikai anyag és a ragasztó sérülhet a magas hőtől! Így csökken a cipő élettartama.

• A minőségi szárítás meggátolja a baktériumok és gombák szaporodását, amelyek a kellemetlen szagot és a lábgombát okozzák.

• Az izzadság savat tartalmaz, amely károsíthatja a cipőt, ezért nagyon fontos, hogy mindig minőségi zoknit viseljen a cipőben! A lábszag csökkentése érdekében érdemes szódabikarbónával vagy professzionális lábápoló termékkel beszórni a cipő belső felét.

• A lábbeli szárításának módszere: a nedves cipőt kitömjük újságpapírral, és szobahőmérsékleten hagyjuk megszáradni.

• Ha szeretné elérni, hogy a cipő formája minimális mértékben se változzon, használjon cipősámfát.

• Hagyja teljesen megszáradni a cipő minden részét (beleértve a fűzőket is).

• Kizárólag ahhoz a sporthoz használja, amelyre az rendeltetett.

• A cipőt mindig úgy hordja, hogy a cipőfűzők szorosan meg vannak kötve, így megakadályozható, hogy a láb mozogjon a cipőben, és nem sérül a saroknál a talpbetét. Továbbá a cipőfűzőt az utolsó fűzőlyukon is át kell bújtatni, hogy a szövet vagy a fém fűzőlyuk ne sérüljön.

• A lábbelit mindig kizárólag szárazon viselje. A nedves cipő ismételt viselése nagy mértékben csökkenti annak élettartamát.

• Nedves körülmények között viselt cipőt mielőbb szükséges tökéletesen megszárítani. Ne tegye a nedves lábbelit táskába vagy műanyag zacskóba.

• A lábbelit vegye fel és vegye le kikötött cipőfűzőkkel. Felvétel során használjon cipőkanalat. A cipőgallér deformációja rövidíti a cipő élettartamát, és fennállhat a boka és sarok sérülésének veszélye.

CIPŐ FELSŐ RÉSZÉRE VONATKOZÓ ÁPOLÁSI ÚTMUTATÓ

BŐR: A legjobb eredmény elérése érdekében az első használat előtt célszerű a bőrcipőt megtisztítani, bekenni krémmel, polírozni és impregnálni. A tisztításhoz használjon a bőr tisztításához gyártott terméket vagy kis mennyiségű, kiváló minőségű szappant. Száradást követően használjon bőrápoló terméket. Az alkalmazás során kövesse a gyártó által előírt útmutatót. Fényesítse a lábbelit cipőkrémmel, esetleg semleges színű vagy a cipő színétől egy árnyalattal halványabb pasztával. Soha ne polírozza a nedves cipőt! Végül alkalmazza az impregnáló spray-t, legfőképp akkor, ha a lábbeli extrém nedves, sáros vagy zsíros körülményeknek lesz kitéve.

VELÚR ÉS NUBUK: A velúr és nubuk lábbeli különösen fogékony a szennyeződésre. Az első használat előtt kezelje jó minőségű, velúr vagy nubuk bőrre való, szilikonos impregnáló spray-jel. Ezt ismételje meg minden egyes alkalommal, ha már vízcseppek keletkeznek a cipő felületén, amikor azt nedvesség éri. Rendszeresen tisztítsa velúr és nubuk lábbelikhez gyártott oldószeres tisztítószerrel. Ne viseljen velúr és nubuk lábbelit rendkívül csapadékos időjárás esetén és nedves környezetben.

SZINTETIKUS, HÁLÓS FELSŐRÉSZ: Hálós felsőrésszel ellátott cipő sokkal jobban ellenáll a szennyeződésnek, ha az első viselés előtt szilikonos impregnáló spray-jel lekezeli.

Szavatosság és a jogérvényesítés feltételei

A szerződő felek hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait és kötelezettségeit az érvényes törvényi előírások szabályozzák

(Ptk. 1914 - 1925 §, 2099 - 2117 § és 2161- 2174 §).

A Szolgáltató felelősséget vállal azért, hogy teljesítéskor hibátlan terméket ad át a Vásárlónak. Ezen felül a Szolgáltató felelősséget vállal azért, hogy a kézbesítés időpontjában:

• a termék rendelkezik mindazon tulajdonsággal, amelyet a gyártó vagy a Szolgáltató a termékleírásban állít, vagy amelyet a Vásárló a termék jellegéből fakadóan vagy a hirdetésben közölt információk alapján elvár,

• a termék arra a célra rendeltetett, amelyet a Szolgáltató feltüntetett, vagy amelyre az adott terméket általában használják,

• a termék minősége és dizájnja azonos a megállapodott minta vagy sablon minőségével és dizájnjával, amennyiben a minõséget vagy a dizájnt meghatározott minta vagy sablon szerint határozták meg;

• a termék mennyisége, mérete és súlya megfelel a szerződésben foglaltaknak,

• a termék megfelel a hatályos törvényi előírásoknak.

A fenti bekezdés rendelkezései nem vonatkoznak azon termékekre, amelyek ismert hiba miatt csökkentett áron lettek eladva, így a hibát a Vásárló a szerződéskötés időpontjában már ismerte, a szokásos használatból fakadó elhasználódásra, használt termékeknél azon hibákra, amelyek megfelelnek a használatból vagy elhasználódásból fakadó hibák mértékének, amelyekkel a termék már átvételkor is rendelkezett, vagy amely a termék természetéből adódik.

A szavatossági jog nem érvényesíthető azon hibák esetében, amelyek a termék nem rendeltetésszerű használatából fakadnak, ill. a használat során a használati útmutatóban foglaltak nem voltak betartva, ill. mechanikai sérülés vagy természeti csapás (víz, homok, tűz stb.) által okozott hibákra.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a termék meghibásodásából fakadó károkért.

A reklamáció érvényesítésének pillanata az a pillanat, amikor a Szolgáltató megkapja a Vásárlótól a reklamált terméket.

Fogyasztási cikkek értékesítése esetén a Vásárlónak jogában áll jótállási igényét a termék átvételétől számított 24 hónapon belül érvényesíteni. Ez az időtartam meghosszabbítható, amelyet a jótállási jegyen szükséges feltüntetni. Kiterjesztett jótállás esetében a Szolgáltató jótállási jegyen feltünteti a meghosszabbított garanciális időtartam mértékét és feltételeit. Abban az esetben, ha a jótállási jegy nem létezik, a számla jótállási jegyként is szolgál. Az értékesítés dátuma szerepel a számlán, illetve a jótállási jegyen is.

Panaszkezelési szabályzat, reklamáció

Amennyiben a Vásárló élni kíván reklamációs jogával a Topforsport s.r.o.-nál vásárolt termék esetében, a következő módon javasolt eljárnia:

- Termékreklamáció esetén javasoljuk, hogy küldjön egy e-mailt a reklamacio@top4football.hu e-mail címre, amelyben szerepel a termék neve és reklamáció részletes leírása. Ezt követően értesítjük a Vásárlót a következő lépésekről.

- A reklamált termék személyesen is átadható a Topforsport s.r.o. boltjában

- A reklamált termék postai úton is elküldhető a Topforsport s.r.o. címére.

- Kérjük, küldjön el mindent, ami összefüggésben lehet a termék hibájával a termékkel együtt, továbbá a hiba pontos leírását, abban az esetben, ha a hiba csak elvétve fordul elő, akkor a hibát igazoló bizonyítékot is, elérhetőséget (telefon, e-mail), a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, számlát (másolatot) és jótállási jegyet.

- A reklamált terméket megfelelő csomagolásban és biztosított küldeményként postázza címünkre (ne utánvéttel).

A feltüntetett ajánlott eljárás nincs hatással a Polgári Törvénykönyv és a fogyasztóvédelmi törvény által biztosított jogokra, csupán a gyorsabb panaszkezelés érdekét szolgálja.

A Szolgáltató kiállítja a panasz benyújtásáról szóló jegyzőkönyvet - reklamációs protokollt, amely tartalmazza a reklamációs eljárás kezdetének időpontját, amely megegyezik a reklamáció érvényesítésének napjával, megerősíti a javítás tényét és annak időtartamát, esetleg a kifogás rendezésének módját.

A Szolgáltató köteles a reklamációt felesleges késedelem nélkül feldolgozni, beleértve a hiba eltávolítását is, de legfeljebb 30 napon belül a panasz benyújtásától számítva, amennyiben a szerződő felek nem állapodtak meg hosszabb határidőben. Ezen időn túl húzódó panaszkezelés esetén a Vásárlónak jogában áll arányos mértékű kedvezményt kérni a vételárból vagy elállni az adásvételi szerződéstől.

Reklamáció elutasítása:

• Nem minősül hibának a lábbeli azon változása, amely a termék elhasználódásából, helytelen használatából vagy illetéktelen beavatkozásból adódik. A helytelen használat alatt azt értjük, amikor a lábbeli egy specifikus talaj esetében használatos, mégis attól eltérő felszínen viselik.

a) futsal cipő használata floorballhoz a panasz elutasítását eredményezi, hiszen a floorball cipő a lábfej oldalánál és leginkább a tetejénél megerősített szerkezetű, hogy az védje a lábbelit a kopástól.

b) kemény felületen, mint például betonon, aszfalton vagy speciális gumiból lévő nanoréteggel bekent betonon, ún. amerikai betonon viselik a teremcipőt, az ellentétes a rendeltetésével. Az ilyen kemény felületek egyszerűen nem megfelelőek egy teremcipőnek!

c) SG, FG, HG és IN jelülésű cipők (Cipő kiválasztása fejezet) viselése műgyepes pályán szintén ok a reklamáció elutasítására. Műgyepes pályához AG jelölésű cipőt kell választani

• Egészségügyi anomáliákból (Haglund deformitás, pronáló láb stb.) fakadó sérülések esetében sem érvényesíthető a szavatossági, ill. a jótállási igény.

• Ha a hiba keletkezésekor a minőségi kifogás nincs jelezve haladéktalanul, illetve ha a terméket a hiba ellenére továbbra is használják, a reklamáció elutasításra kerül.

• A felsőrész anyagának dörzsöléséből fakadó hibák mechanikai sérülésnek minősülnek, pl. a játék során két cipő összedörzsölődik, vagy az egyik játékos a másik lábára lép. Nem érvényesíthető a jótállási igény.

• Valódi bőrből készült futballcipők jellegzetessége: a cipő használatából fakadóan kisebb repedések alakulhatnak ki a külső talp és a felsőrész anyaga között. Ez a jelenség a futballcipő normális elhasználódásából fakad, és nem akadályozza annak rendeltetésszerű viselését.

• Nem megfelelő szárítás esetén (a Helyes cipőápolás fejezetben részleteztük) a szintetikus anyagból készült cipőknél a cipőtalp leválhat.

• A felsőrész élettartama általában kétszer olyan hosszú, mint a középtalpé, ha azonban a középtalban az ütést csillapító párnázat elhasználódik, a lábbelit szükséges lecserélni. Nagyobb igénybevétel esetén (gyakori sportolás, kiemelten futás esetén) ez akár 3-4 havonta is bekövetkezhet.

A szavatossági vagy a jótállási igény kizárólag anyaghiba, ill. nem megfelelő gyártási technológia miatt keletkezett hibák esetén érvényesíthető.

Reklamáció során felmerülő költségek

Indokolatlan és elutasított panasz esetén a Vásárló egyetért azzal, hogy a panaszkezeléssel kapcsolatos költségek, amelyek a szokásos reklamációs eljáráson túlmutatnak, a Vásárlót terhelik (pl. saját szakvélemény kérése, jogi képviselet stb. által felmerülő költségek). Sikeres reklamáció esetén az azzal kapcsolatos felmerülő költségek térítésének igényét a Vásárló részéről a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szabályozzák.

5. Rendelés törlése

A rendelés törlése a Vásárló részéről

• A Vásárlónak mindaddig jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől, amíg a kiszállításra vonatkozó értesítést meg nem kapja. A rendelés törlése megtörténhet telefonon (+36-1-999-1660) vagy e-mailben ($shop->order_email). Írásos forma esetén szükséges a rendelés számát feltüntetni. Ezt a számot a rendelés visszaigazolását tartalmazó automatikus e-mailben találja meg, amelyet a sikeres rendelést követően küldünk a megadott e-mail címre.

A rendelés törlése a Szolgáltató részéről

• A Szolgáltató fenntartja a jogot a rendelés törlésére a következő esetekben:

• A terméket már nem gyártják, nem rendelhető, vagy ha a termék beszállítói ára jelentősen megnőtt, illetve ha a termék feltüntetett ára egyértelműen hibás (a termék ára nyilvánvalóan eltér az adott modell, típus szokásos árától

Egyértelműen hibás termékár például, ha a feltüntetett ár 70%-kal alacsonyabb, mint az adott modell és típus szokásos ára. Amennyiben ilyen eset előfordul, a Szolgáltató haladéktalanul felveszi a Vevővel a kapcsolatot további egyeztetés végett.

• A Szolgáltatónak jogában áll nem visszaigazolni a megrendelést, vagy elállni a megrendelés teljesítésétől. Lsd. Interneten megvalósult vásárlástól való elállás

6. Interneten megvalósult vásárlástól való elállás

A Vásárló a távollevők közötti szerződésekre vonatkozó szabályok szerint jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől, a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül. Ezen határidőn belül a Vásárló köteles elküldeni az elállási nyilatkozatot a Szolgáltatónak. Ezután a Vásárló haladéktalanul visszaküldi a terméket a Szolgáltatónak, de legkésőbb 14 napon belül ez elállást követően. A Szolgáltató köteles a visszáru értékét az elállást követő 14 napon belül visszautalni, de legkorábban a visszáru átvételének pillanatában vagy ha a Vásárló bizonyítani tudja, hogy az árut a Szolgáltatónak visszaszolgáltatta.

A vételáron felül a Vásárlónak joga van a szállítással kapcsolatos költségek térítéséhez is, amelyet korábban a Szolgáltatónak kifizetett. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a Vásárló köteles viselni.

A vásárlástól való elállás érvényesítéséhez a Szolgáltató által biztosított elállási nyilatkozatot is lehet alkalmazni, amely jelen szerződési feltételek részét képezi. Javasoljuk a vásárlástól való elállást írásban jelezni, mégpedig az elállási nyilatkozat elküldésével az info@top4football.hu e-mail címre vagy a Szolgáltató postacímére.

Frogman s.r.o. - ID 8546
Széchenyi utca 44-46
4110, Biharkeresztes

Kérjük a Vásárlót, hogy elállás esetén tüntesse fel a rendelés számát, a befizetőazonosítót, a vásárlás dátumát, és mellékelje a számlát.

A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Ptk. 1837 § rendelkezése értelmében az elállási jog nem érvényesíthető abban az esetben, ha a termék módosítva lett a Vásárló kérésének vagy személyének megfelelően, ha a termék természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, pl. gyorsan romlandó, ha a termék visszavonhatatlanul összekeveredett más termékkel a kézbesítést követően, ha a termék zárt csomagolását a Vásárló eltávolította, és az higiéniai okokból már nem szolgáltatható vissza, illetve hang- vagy képfelvétel, ill. számítógépes program vásárlása esetén, ha a csomagolást a vásárló felbontotta

A vásárlástól való elállás jogát elutasíthatjuk, ha a termék vállalkozó vagy jogi személy által lett megvásárolva. Ebben az esetben a Polgári Törvénykönyv ide vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

A Vásárló tudomásul veszi, hogy ha a visszaszolgáltatott termék sérült vagy a használat jeleit mutatja, a Szolgáltatónak jogában áll a Vásárló által okozott kárainak megtérítését követelni. A Szolgáltatónak jogában áll az így keletkezett kárt egyoldalúan levonni a visszafizetendő vételárból.

Ha a megvásárolt termékhez ajándék járt, a vásárlástól való elállás esetén a Vásárló köteles az ajándékot is visszaszolgáltatni a Szolgáltatónak.

7. Záró rendelkezések

Ha a jelen szerződési feltételek egyes rendelkezései érvénytelenek vagy a szerződéstől eltérő egyedi megállapodás tárgyai, az a további rendelkezések érvényességét nem befolyásolja.

Az elállási nyilatkozat minta a jelen szerződési feltételek mellékletét alkotja.

Jelen szerződési feltételek nem vonatkoznak azokra az esetekre, amikor a vásárlást kivitelező személy jogi személy, vagy a Vásárló a vállalkozási tevékenységének keretén belül rendel, vagy ha a Vásárló szabadúszóként önálló tevékenység keretén belül rendel.

Jelen szerződési feltételek, beleértve a panaszkezelési szabályzat, hatályba lépésének dátuma 2015.3.11. A panaszkezelési szabályzat és a szerződési feltételek módosításának jogát fenntartjuk.